Author Topic: Updates Windows Defender  (Read 5084 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Albertus

  • Guest
Updates Windows Defender
« on: October 20, 2012, 05:59:17 PM »
Hallo

Sinds ik Avast Free gebruik, is er een update voor Windows Defender mislukt. Ook is de lijst Geschiedenis updates opnieuw begonnen en zijn eerdere updates niet meer te zien. Wel in de lijst Geïnstalleerde updates, maar staan de meest recente weer niet in. Raar, maar waar.

Kan het zijn dat Win Defender en Avast niet met elkaar overweg kunnen? Het onderhoudscentrum meldt alleen dat de pc wat trager zou kunnen worden. Of moet je niet te zwaar tillen aan een mislukte update?

Groeten

Albertus 

Offline Rednose

  • Pirate Party Member
  • Avast Überevangelist
  • Massive Poster
  • *****
  • Posts: 3739
  • Bits of Freedom : https://www.bof.nl
    • Nederlandstalig Avast! forum
Re: Updates Windows Defender
« Reply #1 on: October 21, 2012, 01:59:37 AM »
Hoi Albertus, welkom op het forum :)

Toevallig ( of juist niet ) mislukte voor de eerste keer gisteren een update voor Windows Defender bij mij. Aangezien Windows Defender slechts passief op mijn systemen staat, en het zoeken naar een update niets opleverde, heb ik het daar bij gelaten. Het zou een corrupte, of een teruggetrokken update kunnen zijn, en ik ga er van uit dat zich dat bij de volgende update wel weer oplost.

Wat betreft Avast! en Windows Defender, die werken probleemloos samen. Ik kan je vertellen dat de jongens van Avast! regelmatig naar de Microsoft campus in Redmond gaan voor overleg, bijscholing e.d. dus dat zit normaal gesproken wel goed.

Groetjes, Red.
OS: Win 10 / iOS 17 / Debian 12 / Tails 5
Real Time: Avast Premium Security
On Demand: Malwarebytes
VPN: NordVPN ( NordLynx ) with Threat Protection ( Lite )