Author Topic: Další změna vzhledu  (Read 2264 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Další změna vzhledu
« on: March 01, 2017, 08:02:24 AM »
Zdravím,
musím podotknout že jsem velmi zklamaný z další změny designu. Nechápu co je to dnes za módu ty přehnaně velké ikony a texty (i když zřejmě jde o podporu dotykových zařízení) a už vůbec těžko snáším změny umístění ovládacích prvků. Prosím, zvolte jedno a to využívejte, po každé aktualizaci mi trvá než cokoliv najdu strašně dlouho a nikdy to není na stejném místě. Navíc z posledního Vám úplně vypadlo něco jako místo pro nákupy, kdy všechno co se dalo dokoupit bylo na jednom místě a nabídky zlevněných služeb si jsem si tam mohl v klidu prohlédnout. Včera jsem dostal nabídku na verzi Premier, která mě cenově zaujala, ale protože nebyl čas se ji ihned věnovat, už ji nikde nemohu nalézt. Už je to snad přes dva roky co jsem byl naposledy spokojený s přehledností Vašeho programu. Sám jsem programátor a pro své klienty se snažím držet co nejvíce stejný vzhled a rozložení i když vím, že se nejedná o nejlepší řešení.
Tolik moje připomínky. Abych však nekončil negativně, jsem velmi spokojený s prací, kterou odvádíte co se týče ochrany počítačů i mobilních zařízení a i přes výše vypsané připomínky jsem vlastně spokojeným zákazníkem, kterému se vždy dostalo odpovědi, když měl s něčím potíž a kterému spokojeně šlape každý stroj který Avast chrání.

Offline petrmet

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 94
Re: Další změna vzhledu
« Reply #1 on: March 01, 2017, 10:06:54 AM »
Mluvíte mi z duše, sám jsem chtěl podobný názor napsat. Pracuji mnoho let jako vývojář SW a vím, jak uživatelé reagují na přeházení ovládacích prvků. Nevím, co některé vývojáře vede k tomu, aby totálně předělali uživatelské prostředí, ale asi se domnívají, že pak si jejich šéfové řeknou, že asi hodně pracovali. Už jen čekám, kdy tento trend převezmou výrobci aut a přehodí brzdu s plynem a stěrače s blinkrama.  ;D

Offline OndraM